A perfect day

ledig idag, men fick kliva upp kl 6 imorse då
jag lovat mormor att köra ner henne till
sundsvalls sjukhus.
Hon hade fått en återbudstid och skulle ner
och operera ögat, så hon blev kvitt gråstarren.

Väl hemma igen så åkte jag upp till stallet,
pysslade på en del, tog en promenad med surpricegumman.

Helt underbart väder, sol, värme.....perfekt för uteritt.
Så jag putsade på sötgurkan (Mazurka) och stack iväg på en
riktig mystur, ååh va underbart det var, hon var så lugn
och fin, eller ja hon var sig själv med lite vanligt skvätt, hopp
och studs, men egentligen inte nå värre än vanligt  :D
Tror vi var ute i nästan 2 timmar, och hon var ganska trött
när vi kom tillbaka, men det är bra det, flåset kan verkligen
behövas slipas på :D  fast det gäller mig med har jag hunnit
komma underfund med under dagens lopp :P

Nu ska jag krypa i säng, är jäkla sleten,
blir nog eventuellt en tur imorrn med, i det
förhoppningsvis tokfina vädret igen :D


Tjena hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0