dream on

oj oj oj ..... har suttit och drömt mig bort
på nätets alla frestande platser igen ..... allt från kläder,
skor, möbler och diverse ligger nu som små minnesbilder
i min hjärnbank ....... vill ha ... vill ha ... vill HA !!!


Funderar starkt på om jag ska investera i en ny säng
den här månaden, som en liten födelsedagspresent
till mig själv.

Ska bara höra mig för om jag har några sponsorer  
så man vet vilken lyxklass man ska välja ur.

Men dom här ser väl bra gojjsiga och myspysiga ut??



Från IKEA såklart     Kostar ingen förmögenhet heller
så vi får se om det blir ett nytt hjälpmedel till att förbättra
skönhetssömnen eller inte denna månad

Å apropå sömn, så det precis vad jag ska gå och ägna
mig åt nu, klockan gå fort när man sover, men ännu fortare
när man dagdrömmer om sina "vill ha:n"    


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0