grått

jaha, mina önskningar om strålande sol och
20 grader varmt idag gick åt fanders.
Fast det var väl kanske att önska lite mycket :p

Men grått är det ute iallafall......är ju som upplagt för en
städdag,  skulle verkligen behöva röja lite.
Tvätta lite fönster, gå å boka tvättstugan
och lite småplockande, ja nog finns det å göra
om man bara kommer igång med det.

Men fundera även på om jag skulle ta med cykeln till
Q8 och pumpa i lite luft i däcken och ta en cykeltur.
Har även en sträcka som jag skulle vilja mäta upp,
så funderar på att ta bilen och göra det först? :question:

Ja, som sagt, det finns saker att göra, och ideerna flödar
så det går hela tiden att lägga till mer på  "the to do list"


Men först av allt ska jag se till att föda min kurrande kista  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0