men usch!!

fan va man ska stoppa i sig!
känns inte som om jag gjort annat
än ätit idag, varit dyngmätt hela dagen!
Drygt och jobba när man är så proppas,
då skulle man helst bara vilja slänga
omkull sig i sängen och dö bort en stund.

Igår kväll lyxa ja till det för mig själv och
slängde iordning lite tacos, å äter man det
själv så blir det gärna en hel del över.
Så därför blev det även tacos till lunchen idag,
proppmätt efter det, (det var nog runt 12.30)
sen nu ikväll (17.00 ) så skulle vi till kina och käka
med "jobbets" broder då han fyller idag.
Sen efter det (19.30) så var vi även hem till broder P
och fika på det.
Så min mage är sådär jobbigt uppsvullen och
just nu känner jag att, äta, nää fyy faan, jag klarar mig nog ändå!

Ska nog gå och inta ryggläge i sängen med nästa bok,
så man kanske kommer upp i tid imorrn.
Ska hinna med en massa innan kl 17 då folket
kommer hit och fikar, mina förhoppningsvis goda
nybakta bullar och kakor, men vi får vella si om det går vägen.

Så nu säger jag godnatt, en lördagkväll kl 23.04

undrar om det finns nån med mer boring life än mig?? 

Kommentarer
Postat av: Mia

tänkte på inlägget nedan, fick du inte mitt sms??? :O lite dyrt å ringa härifrån.. :(

2009-04-26 @ 20:25:25
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ja de kanske gör de :D



hoppas du hade en bra dag trots mitt uteblivna sms!! :D

2009-04-27 @ 17:34:00
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Anna

Jodå det e bara bra! Dagarna rullar på som vanligt =) Jobbar, tränar, äter sover haha..

Hör av dig om du är ledig någon kväll/ dag om du vill ta en promenad lr så.

2009-04-27 @ 18:01:34
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0