satans beslutsångest!!!

ångest ångest ångest!
skit vad det här är jobbigt!
Jag står inför ett val, eller ja,
inget egentligen tvångsmässigt val direkt,
meeen.......

Det står liksom mellan att våga testa,
att våga ta nästa steg, våga göra något jag verkligen vill,
eller att binda upp sig ännu mer, fler utgifter, kanske till
och med bli tvungen att avstå mer saker än jag redan gör !?


Usch, vill inte säga för mycket men, OM jag skulle chocka mig själv
så kommer det nog skrivas om ändå inom en snar framtid, var så säker.
Vet ju att OM det där nu sker, så har jag iallafall hjälp under sommarn

Nää nu är det natti för länge sedan,   P&K tröttmössor 

Kommentarer
Postat av: Pia

du ska väl inte köpa häst,tänk om isåfall..

2009-04-15 @ 19:39:47
Postat av: sussi

hahaha, ingen kommentar!



Men oavsett om så skulle vara eller inte,

så är väl det ändå mitt eget beslut?

Vem du nu är

2009-04-15 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0