nikotionfattig med adhdkatterna och ett glas vitt

ja katterna mina har nå jäkla dampanfall,
dom springer runt å busar satan.
Bäst man passar sig, har nämligen 4 fina
röda rivsår på höften sen igår då dom även
då hade anfall, Myzak rejsa satan och kom ifrån
sovrummet, hoppa upp på soffan och mig och
tvärvände och fortsatte in mot köket.
Jävlar!! säger ja bara,  billig va han då, kattjäkeln.
För fan va ont det gjorde.

Jaja, iallafall, har inte gjort nån större ansträngning
till nyttogöra idag, har inte ens varit ute, vilken skam egentligen.
För det har ju sett ut att ha varit skapligt väder, med iallafall 
nån liten glimt av solen.
Hade funderingar på en promenad, men det gick ju åt fanders.
Jävla latarsle man är, måste bli ändring, måste måste måste!

Ingen större anstängning till kul fredag som sagt,
känns inte som om man orkar bry sig när det ändå
är en dryg jobbhelg man har framför sig. 9-22 både lör å sön

Nu sitter jag å glor på kill bill med ett glas vitt serverat.
Inga cigg har jag heller, bestämde mig för att inte gå å köpa,
å det lyckades, och vin tog jag ett glas runt kl 18 för att försäkra
mig om att jag inte skulle kunna åka upp till statoil och köpa där heller 

Nää nu funderar på om jag ska skita i allt å gå och lägga mig
istället, och läsa elller nå.
Men vette fan, aja nog med dravel från mig här iallfall

GoodFuckinNight    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0