kung vs prins

Så vacker, så snäll, så underbar, såååå älskad var vår kung.....
Nu pratar jag inte om nån Kalle (whatever his number is) Gustav,
honom ger jag blanke fasen i......nää jag pratar om
våran älskade kissekung.




Han är fortfarande lika vacker, lika snäll, lika underbar och om inte
ännu mer älskad, MEN nu är han våran finaste prins istället :)

Vi var nämligen iväg och *snipp snipp* ade bort kulorna i onsdags.
Han var så duktig min älskade kille, så lugn och snäll,
men det är han ju alltid, så det var inge nytt :)
Tyckte det var bättre att låta hans testosteronstinna
kropp få den eviga semestern, och istället njuta av
kastratlivet i sitt eget lilla harem.
Det var absolut inte för att han misskötte sig på någe
som helst vis, men varför låta honom gå och tråna och
sukta efter två torra brudar som aldrig släpper till liksom ;p
Nää nu kan han få njuta av livet på riktigt som sagt, lite
till mattes förtret, eftersom hon sååååå gärna hade velat
få ett litet kattbarnbarn efter sin underbara pöjk.
Men men, det blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt.
Jag får helt enkelt nöja mig med det jag har, och det gör
jag verkligen, mina finaste pälsbollar :)

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo jag förstår precis vad du menar jag har träffat på en del sådana jag med. Även folk som ftt höra saker på omvägar och tror på allt dom hör utan att verkligen fråga hur det ligger till.



Jag kan först att det var skönt att ka bort, jag ser fram emot en helg i götet i januari och ska även planera in resor till halmstad och stockholm senare.



Julklapparna är nästan klara, jag har en kvar, ngon typ av rolig leksak till Alfred (min brors barn).



Annars är det bra, man jobbar alltför mycket som vanligt. Men i övrigt är det kanon, ser fram emot två lediga dagar nu med eventuellt en skön promenad! :)



Var firar du jul iår?

Kram

2009-12-20 @ 21:02:16
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0