...one more day to go!!

har typ varit full rulle typ hela dagen idag.
Började fixa med mina gardinstänger på
förmiddagen, men då dog ju skruvdragarn
så lägligt precis när jag höll på att borra ett hål :(
Var bara att lägga ner skiten för stunden, ladda batteriet
och göra nå annat så länge.

Så då åkte jag iväg ut till mommo och käkade lite
och fick lite kaffe innan jag åkte vidare till nästa anhalt,
vilket var stallet.
Jag och gurk tog en mysig uteritt, och det gick super
trots lite småtjafs och och klantarslen som lagt massa
rat över vägen så jag fick hoppa av och flytta undan skiten.
Med nån km kvar hem så började det snöa, och så var
den ritten fulländad, underbart mysigt!  :)
Blev bjuden på mat där ute också, tacos, mums!
Sen blev det till att pynta färdigt det sista i stallet,
jag och kusin sprang nämligen runt som tokar igår
och hängde upp massa juliga saker :)
Vilket har visat sig vara väääldigt uppskattat av de flesta :)
Har fan pyntat mer där än jag gjort hemma, vilket egentligen
är ganska självklart då jag inte har en enda julpinal hemma :(
Orkar helt enkelt inte bry mig, blir så less när det ändå inte
är nå snö = noll julkänsla!


Aja iallafall, hatar jag mina väggar här hemma, blir så satans less!
Som tänkt så tog jag tag i det här med gardinstängerna när jag kom
hem. Skulle ta loss väggbeslagen och tycka in gipsplugg eller gipsankare
eller expanderplugg eller VAFAN det nu heter!!
Mmm, tro fan det funka ens med det eller??!!!!
Skiten sitter ju iallafall löst!! Så hur fan ska jag då få de där
gardinstängerna att sitta ordentligt????
Gillar den här lyan överlag, men vafan är det för jävla budget dom byggt
skiten efter när det bara är gips gips gips i varenda jävla vägg!!!!!!

Nää nu, en dusch och coola ner sig lite, sen blire sängen, jobbar
imorrn sen är det bilresa söderut tidigt på söndag som gäller :)
Ska ner till la familia och mina supergoa vänner!!!!
LÄNGTAS  LÄNGTAS  LÄNGTAS  LÄNGTAS  LÄNGTAS  LÄNGTAS!!!!


g o o d n i g h t   a s h o l e s !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0