tell it to my face.....

or just SHUT THE FUCK UP!!!!!!!!!!!!

lägg ner, snälla!!  Det är bara löjligt, patetiskt!!!





Veckan nere i sura var så kanon som den bara
kan bli förutom EN sak, den gick åthelvete för fort!!  :(

Jag var på språng typ varenda dag, for både hit och dit
för att försöka hinna med att träffa alla söta.
Kirrade lite julklappar också, så nu har jag bara några kvar.

Ikväll har jag (med jobbet) varit ner till sundsvall och
norra berget och käkat ett av det grymmaste julbord
jag någonsin ätit! Var ju där förra året, och det var precis
lika delikat då som nu!
Å nu sitter man här, troligtvis några kilo tyngre, med all mat
man skyflat i sig, helt otroligt vad man trycker alltså.
Men det får det väl fan vara värt, för såå jäkla gott äre!!


Nu ska jag gå och suga i mig sista dosen nikotin för idag,
sen blire till å putsa av gaddarna och sussa lite.
Ska göra en sak i morgon som kommer kännas ganska tungt,
vemodet kryper i hela kroppen, men it's for the best!

hörs  pyss pyss

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vem är du så arg på?



Härligt att åka hem, ska du ner sedan igen över juldagarna eller? :)

Klar med klapparna ännu?

2009-12-17 @ 13:58:41
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad är det som ska göras som inte känns nå kul. O vem e det som är offer för din vrede?? =) Kram

2009-12-18 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0