hallelujafuckinmoment

Ha!  Hade fått min lönespec idag, och jag som trodde
att jag typ skulle ha min fattigaste månad på länge
i mars, kan ändå ha hoppet kvar om att klara mig
ganska bra ändå,
Var ju sjuk i januari så jag hade ställt in mig på en pisslön
och har dessutom fetaräkningar som ligger och väntar
på att bli betalda.
Räkningarna väntar såklart fortfarande men riktigt pisslön
kan jag väl inte påstå att jag kommer få.

Jag har juh haft fel vad gäller spekulationer kring lönen förrut
och har så haft ännu en gång nu, hahaha en av få gånger som
man faktiskt tycker det är kul att ha fel  =)

Aja nu ska jag hoppa i nå vettiga kläder och fara iväg en
sväng, lutar nog åt destination svedje ett tag.


Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0