hmm....

grymt sugen på ny design på bloggen, men orken tryter
nu tyvärr, och just NU desstuom så måste ja krypa till
sängs, eftersom jag ska upp kl 6 imorrnbitti och jobba.

Men jag har suttit och grunnat lite så får se om/när jag
får lite tid till övers, så kanske det kommer upp nå nytt
här snart.


Kan kort säga att jag var in till bajskornholmen igår,
inge klokare, tur att man sprungit där så jävla mycket
på senaste så man lyckats få frikort, för gårdagens besök
hade jag fanimig inte velat pröjsa för!
Det som sades hade likagärna kunnat tagits över telefon.
En bra sak var väl att läkaren ja var hos ringde till sjukhuset
och frågade om dom fått min remiss och bla bla bla.
Har nu en tid bokad nästa vecka, så får väl se nurå,
om det är gall-helvete eller inte?

Nu ska jag gå å sussa,    hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0