in the middle of the night

*pust* trötter och har precis kommit hem från en helkväll
med tjejerna, och ska bara vila skrattmusklerna
lite innan jag kryper ner i sängen.

Alltid lika trevligt att träffa dom, Sara, som är hemma
från Norge nu, Elin var uppe från Huddik och så
Emma som var värdinna för kvällen.
Det käkades flottmat, dracks lite vin och surrades
en hel del massa, i olika ämnen.
Lite allvar, men mestadels bara galenskaper  =)
Med fler såna här kvällar skulle man må prima ballerina!
Skratten kommer iallfall jag leva på ett tag,
"kloka kommentarer"  som fick mig till tårar   *haha*
fällde en och en annan smarting själv, hmm, 
måste fanimig läsa på ett och annat allmänt crap tror jag   =)


Nää nu ska jag tvätta fejset och gaddarna och krypa till sängs
och hoppas på att man får sova natten igenom smärtfritt.

Natti natti

                               ¤  another day another way  ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0