less som vanligt!

Har typ nyss kommit hem från kalas hos Emma, 
som idag blev hela 12 månader äldre.
Trevligt som attan att träffa henne och alla andra och
surra bort ett tag, eller ja.....några timmar blev det juh.....
jag som bara tänkte ta en snabbvisit eftersom jag gått
hand i hand med smärtjävulen typ sen jag klev upp kl 6 imorse,
och var helt slut efter en totalt kass, värdelös och otrevlig dag på
jobbet.....grinigt som fan var det!
Jävligt otrevlig!  Men men......that's just it, what can i do?

Iallafall var det som sagt trevligt att avsluta dagen/kvällen
med lite surr med tjejerna och gofika.
Tack Emma för en trevlig kväll!

Nu finns det inte så mycket annat att göra än att krypa ner i
sängen och försöka sova, upp lika tidigt imorrn,
men då blir det jobba hela dagen...7 - 22  *suck*
Hoppas på lite trevligare miner imorrn annars kommer jag nog lacka ur.
Det är fan varken lätt eller kul att försöka hålla god min på ett
arbete där man blir behandlad väldigt otrevligt, iallafall 6 dagar av 10.

Nää nu är det natta som gäller......gonatt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0