men va i hela............

fy fan va elak jag är nu!!

Det kommer inge annat än svordomar ur min
käft, och jag skulle verkligen inte vilja att nån kunde
läsa mina tankar just nu heller,  för dom är dark ska ni veta!!


Den där jävla nissen till såkallad läkare hade fan varit och
nallat ur nå medicinskåp eller nå, verkade ju helt väck!

Aja visst, han skulle skriva en remiss till kirurgen,
men när jag sa att jag bara hade två piller kvar av
dom som verkligen hjälper, så sa han bara:
- har du provat ipren?

HAR DU PROVAT IPREN!!!!!!!!

åååååååååååååh fy fan jag kokar över !!


Nää inget mer jävla "snack" från min sida att jag ska byta
vårdcentral utan att det händer nå, nu jävlar är det
bye bye kronholmen,  ge mig sundet nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0