narkotikapåverkad!?

Jaha då har man varit hos doktorn då, blev man nå
klokare,  nää självklart inte.
Snarare tvärtom, fick med mig sånna där icke trevliga
stoppa-upp-i-stjärten piller med mig hem,  urk fiii faaan!
Narkotikaklassade var dom tydligen, eller vad fasen
hon sa, så man skulle inte köra bil på några timmar
efter....öö....instoppandet :S   då man kunde blir lite
"snurrig i bollen" som hon så fint sa.
Så nu ska man knarka också, aja.....
whatever, as long as it can take this fuckin pain away!!

Iallafall så verkar det som att lilla jag har gallproblem,
men ingenting är ju fullt konstaterat, ÄN!
Ska ringa och gnälla på kronholmen på måndag,
och säga att dom banne mig får skynda på lite med
den där jäkla kallelsen till sjukahuset, och ultraljud/röntgen
eller vad det nu blir.

Hoppas detta hjälper nu, annars blir ja fan galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0