scanning scanning!

ja snart dags då, kl 14 ska ja vara på sjukahuset
och göra ett ultraljud för att se va fan det är för jävla
skit som påverkar till att ge mig såna jävulska smärtor.
Gallan har ju läkarna pratat mest om,  men läkare
har ju missbedömt och sagt fel förr såh.
Fast jag hoppas inte att jag kommer vara ett sånt där
extremfall som man hört talas om,
där läkaren tex sagt åt någon med återkommande huvudvärk
att gå hem och trycka i sig alvedon och sen visar det sig att
personen har en hjärntumör eller nå. Det kanske var ett
överdrivet exempel men det har säkert hänt,
ingenting förvånar en ju längre.


Det jobbiga nu är att jag är så förbannat kissnödig,
MEN skulle inte ha kissat de närmaste 4 timmarna
när jag kom dit, och jag var tvungen att gå upp före
kl 9 idag för att få äta, eller rättare sagt dricka flytande föda,
vilket i mitt fall blev en drickyoghurt.
Så ja det är väl bara lyda då, om det så slutar med att
jag pissar i brallorna när jag ligger där och dom gör ultraljudet.

Aja ni kan ju hålla en tumme eller två för mig och hoppas
att jag inte ska bli ett av de där extrema fallen där läkaren
har feldiagnostiserat,  och jag har en stor cancertumör
eller nå skit i maggen istället.
Fast det mesta lutar ju åt att det är gallsten, vilket är skit
det med  *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0