ännu en meningslös rubrik

en otroligt slapp och nästintill händelselös tisdag.
Ledig så jag sov såklart på tok för länge och när ja väl klev
upp trilla jag ner framför datorn, och även idag så blev det klick klick
och vips ytterligare 700 kr mindre än minuterna precis innan.
Men det var en välbehövlig ridjacka som bessades genom cyberspace.
Har letat länge och väl efter en viss modell och typ men utan framgång,
och så nu så trilla jag in på en sida som hade det jag ville ha,
dessutom på rea tro det eller ej.

Efter datornördandet bar det av ut till mommo där jag fick mig
lite black java, satt och surra lite skit ett tag innan jag åkte upp
på grannkullen och tralla ut till stallet, hade borst,puts mysdag
idag bara, sen gjord vi ett tappert försök till en promenad ut i
mörkret som vid denna tidpunkt hade hunnit infalla sig.
Hade ju tänkt ja en kort sväng upp till vändplan bortom Miaknuffes
päron och vända eftersom kostigen upp till dom är  den enda som
är upplyst därute i bushen, meeeen tji fick jag då dom jädra
byggarebubbarna höll på med sina baskade maskiner precis i början
av den vägen, och jag måste ju tala om att det är läskiga saker det där 
som låter en massa i mörkret och har stora lysande "ögon"
Så istället för att bråka och pressa sötgurkan så tog vi ett varv på
utsidan  av ridhuset istället och så gick vi upp till stallet igen.
Kort och gott!

Sen var det i princip hem, laga mat, vila lite på maten,
datanörda och glo lite tv emellan, duscha and here we are now!
Och nu är det nanna kudde som gäller!
Jobba imöra hela dagen + möte kl 10 med grabbarnagrus på kontoret.

Gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0