en.av.sju

ja vad säger man när man inte har så mycket mer
än en dag att se fram emot på en hel vecka??
Ganska tragiskt tycker jag själv, men som tur är
så är ju denna dag snart till endo tack och lov.
Imorrn är det samma truddillutt igen, börjar 7
jobbar till 16, och sen då?
Ja det är ju typ hem och göra nå käkbart,
äta det förhoppningsvis käkbara och sen så
vips är klockan 21 och dags att krama kudden.
LESS är den magiska ordet!
Fredagen får bli mitt mål, en av mina två lediga dagar
under hela denna vecka, min roliga dag.
För det första så är det löning, ALDRIG fel
om man heter som mig, och för det andra så
ska ja ut till stallet, ska rida för Berit och det ska
bli jäkla kul, kanske man kommer framåt lite =)
Och då menar jag inte att pollen är en gammal
segmärr som står på ställe och tycker arbete är kasst,
för framåt går det allt, men man kanske kan få lite
pisk och hjälp med mina egna svagheter.
Jag känner att jag kommit en bit ändå bara
från det att jag börja rida Mazurka "gurkan" i höstas
och fram till nu, hon har hjälp mig nå enormt med mitt
taskiga självförtroende, men det kan ju alltid bli ännu bättre =)

Får se om jag kan hålla mig ända till fredag dock,
kanske trillar ut till stallet tidigare än fredag också,
torsdag till exempel är ju också en ledig dag =)

Men nu ska jag krama hårt om kudden och hoppas
på en god natts sömn!

Gonattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0