fasen också

Kära kund,

Som du säkert har märkt har de varor du beställt från oss på Bangerhead blivit försenade.

Förseningen beror på att Posten har haft ett haveri i sitt system vilket medfört att aviseringen till samtliga kunder gått förlorad. Detta ledde till att vi fick tillbaka alla våra försändelser från Posten idag och dessa skickas ut tidigt imorgon igen. Samtidigt som jag vill framföra en ordentlig ursäkt till alla er kunder som blivit drabbade vill jag poängtera att Bangerhead.se har skickat iväg paketen i enlighet med de leveranstider vi lovar.

Trots att felet inte legat hos oss är det självklart ingenting som ni som kund i fortsättningen skall behöva lida av. Vi tar dessa problem på största allvar och vidtar nu förebyggande åtgärder så att förseningar av detta slag aldrig mer skall inträffa. Vi på Bangerhead.se bryr oss om våra kunder. Att har en god relation och återkommande kunder som är nöjda med sina köp är kärnan i vår verksamhet och hoppas därför att ni trots denna försening kommer välja att handla hos oss igen. Vid ditt nästa köp vill jag därför ge dig möjligheten att handla till 10% rabatt på hela vårt (redan starkt rabatterade) sortiment. Använd rabattkoden i kassan så dras rabatten automatiskt. För er kunder som har handlat med faktura har vi ställ fram förfallotiden med ytterligare 19 dagar.


Vi beklagar återigen vad som inträffat.


Med vänlig hälsning

Per Sköld, VD Bangerhead Haircare AB.





Jaha ja, okej inte mycket att göra åt, men jag som så gärna ville
ha sakerna innan helgen *suck*
Men men, ursäkten godtagen, vissa skiter juh i att meddela om
förseningar så, sen var det ju inte deras fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0