i do it my way


Dagen började:

med att klockan ringde 6 o clock sharp,
stappla upp ur sängen, slängde i mig
frukost och gick till det roliga arbetet.

16.30 var äntligen mitt straff slut och jag fick gå hem för dagen.

Slängde nyss in kyckling i ugnen som lär ta cirkus timmen
innan den är klar och jag som är vrålhungrig NU!


Dagen fortsätter med och ska avslutas med:

att äta maaaat
att åka och handla bröd eftersom ja moffa sista imorse,
och även lite annat smått.
att försöka ta mig ut på åtminstånde en liiiten prommis.
duscha
att lägga mig i tid så ja slipper zombiedag imorgon.



The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
                                                                            Walter Bagehot (1826-1877)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0