klick klick klick....

och så var det snart 600 spänn mindre på kontot.
Kunde inte hålla mig och nu när priset var så kanon
så var det inte mycket att fajtas om.
Så om nån dag eller två kommer denna trilla in


Populära GA.MA Ceramic CP1 värms på 2 sekunder
når inom 10 sekunder arbetstemperaturen på 200 grader. 
Tack vare avancerad joniseringsbehandling och keramikplattorna 
som är i kontakt med håret blir resultatet vårdande och hjälper till att 
bevara dess naturliga fuktighet. Plattorna är också behandlade med 
Ceramic Crystal Coating så att den glider lättare. 
(beskrivning och bild lånad från
bangerheads hemsida)



  Denna underbara sak går just nu loss på 499:-
  men bara fram till 2009-01-31
 ( ord.ca pris 995 :- )







Och eftersom det är fraktfritt vid order över 500 :- och det fattades
en ynka krona på min order så var jag ju tvungen att hitta nå mer
för att utöka summan så jag slapp frakten ;)  hahaha

Det blev iallafall denna så omtalade lilla flaska


En av Schwarzkopf OSiS seriens riktiga storsäljare!
Dust it är ett lätt puder som ger ditt
hår extra textur och volym som håller hela dagen.
Applicera en liten mängd i hårbotten och
forma med cirkelrörelser.
(beskrivning och bild lånad från
bangerheads hemsida)


Även denna på kampanjpris för 99:-  (ord. ca pris 169:-)
So why not?   Måste ju testa lite =)


Sidan som har den billiga plattången och massa fler
roliga användbara produkter fick jag nys om genom Lily,  tackar för det!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ja jag vet : ) Det var ett missförstånd mellan mig och företaget : ) Ber om ursäkt! :D

2009-01-26 @ 14:45:56
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar; Skönt det är med förstående människor som du : ) Får så dåååligt samvete när jag missar något, glömmer något eller missuppfattar något. Känns som att jag lurar er liksom : )



Ut i snöyran du : ) Här i lilla byn snöar det också! : ) Polly & Tyra ligger under täcker och snarkar mest hela tiden :D

2009-01-26 @ 14:54:29
URL: http://lindablom.se
Postat av: Anonym

ANVÄND FÖR FAAAAAN INTE DEN DÄR RÖDA FLASKAN!!!!

2009-01-27 @ 07:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0