men suck..

inget smsavi som plinga på min mobbe idag inte, hmm!
48 timmars leverans ska juh vara 48 timmar också, inte mer!
Jag, Sus Johnson, kan vara en riktigt otålig brutta när jag väntar på
något som jag vet i förväg är fantastico great!
Men okej, imorrn är kanske också inom ramen, men om rätt ska vara rätt
..........26 januari 2009 13:26:16  kom orderbekräftelsen in på mailen, 
och det var sekunderna efter att jag klickat iväg beställningen,
så då borde dom ju ha hunnit med tills idag tycker man??

MEN i will be nice.....TODAY......men rockar det inte i mobilen
imorrn så ska jag skriva värsta tjurkärringsmailet och klaga  =)
Jag vill ju ha min plattis nuuuuuuuuu!!!!!




Edit:  läste precis att om man bor mer norrut än Sundsvall eller om man
valt postavisering kan det tillkomma en extra dag innan varorna är framme.
Faan, norr om sundsvall sucks right now!!   Men det innebär att det SKA
komma paket till sussi imorrn  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0