sweeeeet!!!

som sagt så fick jag mina saker idag, provade
plattisen lite snabbt och den e gryyyym!! 

Kvällen har varit väldigt lugn från det att jag kom hem,
pratade med faster i telefon ett tag, fixade käk,
halvsomnade på soffan efter maten, tog en skön varmdusch,
chilla lite med tv:n och nu tänkte jag faktiskt krypa ner
i den nybäddade fräscha sängen med nån av mina nya böcker.
Ska ju upp och jobba imorrn, vi ska tydligen på stan och kika
på heta snowboardgrabbar som åker utför nybrogatan i stan  =)
Hade kanske varit skojsigare att gå "off work"  men men,
nu är det som det är,  vi ska väl gå och käka senare också, litet  + iaf


43 snowboardåkare från hela landet kommer till start.
Från 12,6 meter höjd ger de sig iväg utför Nybrogatan,
och den totala fallhöjden är upp mot 20 meter.
En sport med stora risker där lika stora priser ligger i potten.

(källa: allehanda.se)     läs mer om det hela HÄR




(bild lånad från allehanda.se  foto: Gunnar Stattin)
"- Det är bara Härnösand och Göteborg som kan
    bjuda på den här typen av tävlingar."
    (källa: allehanda.se)



Lite kul ändå att det händer lite i den här stan, och nu blir man
ju nästan lite sugen på krogen imorrnkväll när man tänker på
att det kanske kommer brädåkande gäster utomstads ifrån  


Men nu är det natta för min del          

Kommentarer
Postat av: mia

har precis stått där och kollat då kompisar till mig jobbar med det där.. :)

2009-01-31 @ 01:53:28
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0