fastvuxen


Ja vad säger man......mitt feta lata arsle har totalt vuxit
fast i soffan idag verkar det som, har inte gjort ett vettigt
handtag på hela jäkla dagen.
Och så mycket som jag skulle behöva göra.....typ som städa
mitt vedervärdigt skitiga boende, köra massa rat till återvinningen
och soptippen och nå så enkelt som att gå å boka en tvättid.

Ja nån dag lär jag ta tag i skiten iallfall, även om det inte blir idag,
fast det är ju dagsljus några timmar till så man vet aldrig.

Fast just nu funderar jag starkt på att utnyttja det gråa trista vädret
som anledning att åka och lägga mig i kärringgrillen ett tag.........
hmmm.............ja så blire!!


höööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0