guess what!

Jaha nu sitter man å e bitter som en gamkärring
som inte fått nå på 50 år........eller  :o  aja...bitter iaf
Jobbar ju egentligen men "jobbet" är ute i ramsås
på middag hos sina päron, så jag fick åka hem
udner tiden, och det tackar man ioförsig för.
Men jag vill ju se fotbollen juh för i h*lvete!!!
Nu kommer jag möjligtvis få se några minuter
sen kommer säkert telefonen ringa och så ska man
väl dra iväg och hämta dom, och sen behöva vänta
ytterligare på att få gå hem  *suck*
Skulle ju helst åka iväg nånstans och kika på storbild
med nån kall bira i haden, då skulle jag trivas en stund :P


Men men, jag får väl nöja mig med som det är...

Nu ska jag kila iväg till macken fram å tillbaka och köpa
batterier till en av mina lovely leksaker  :D

Nån som vågar sig på en gissning till vad det är för "leksak" ??
Kanske till och med vågar utlova ett pris till den som
kan gissa rätt  mohahaha  :D   ;)



Hööööööööörs

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det kan vi absolut göra, någon dag till helgen kanske? Hur har du det på jobbet nu då? Bättre efter semstern lr?

2009-08-26 @ 06:25:13
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Då jag har något betydligt mer perverst i åtanke men väljer att chansa på kameran? =) haha

2009-08-26 @ 06:27:01
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0