kräftor är gott.........

och jag ser ut som en i fejset just nu,
men det gör mig absolut ingenting
för det var så underbart skööönt!!!

Jag är ingen sån där riktig solariegalning
som låter mig grillas flera gånger i veckan,
eller ens i månaden heller för den delen,
men när man väl lägger sig bland alla goa
bakterier och andras hår av alla dess slag, 
så kan man ju inte annat än njuta, inte av varken bakterier
eller hår då förstås, utan av den härliga brännande
värmen, allra hellst en sån här grå dag som denna.

Var även på stan en snabb sväng för att se om jag
kunde ge min redan tomma plånbok ännu högre eko.
Och gissa vad, jag till och med förvånade mig själv....

jag köpte en klänning  :o
JAG............KLÄNNING......mohahaha.....hur tänkte jag??

Jag tror att jag för stunden tänkte att jag skulle ignorera
det faktum att jag enligt mig själv har alldeles för mycket
degig fetfylld hud som väller över lite varstans,
Att jag helt enkelt skulle skita i alla mina komplex och köpa
en klänning så jag också kan få känna mig lite girly
och fin i sommar.
Detta var till och med en tubklänning!!

Nej jag var inte full eller hög på droger, bara fylld av längtan
att få använda en klänning en varm sommardag.

Och vet ni, jag tror jag ska behålla den, OCH använda den,
jag tror att jag kommer våga det med ett par leggings eller
strumpbyxor som håller in apelsinlåren, och kanske en tunn
kofta eller typ bolero om täcker armarna.

Ja jävlar, man har nog inte använt en klänning på flera år,
åtminstånde inte som man känt sig bekväm och snygg i.


Nää nu måste jag gå å fixa min jätteförsenade middag
så jag hinner kolla på DH som börjar om.......fan, bara en kvart!!

Nu blir det jalla jalla!!

Kommentarer
Postat av: äki

va roligt. då måste vi bära klänning samtidigt. jag köpte en förra sommaren, grön med zebraränder för 99 kr :)

2009-06-03 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0