Men finally, inte en dag för tidigt!

Ääääääääääääntligen, SEMESTER, jag välkomnar diiiig
med vidöppna armar!

Dagen på jobbet har väl aldrig varit så seg som idag,
troligtvis för att man gått å räknat timmar och minuter
till passets slut, men nu, som sagt, äntligen!

egentligen har jag tid till 7 imorrnbitti, jour till dess, 
men då är jag redan "on the road 
;)

tänker njuta av (nästan) varje minut av min ledighet,
glömma bort att jag ens har ett arbete, helt släppa det
ur huvudet och försöka må så bra jag bara kan.

Nu ska jag möblera om lite i resväskan och resonera lite med mig
själv om jag verkligen behöver ha så mycket som jag har packat :S
Jag menar behöver man verkligen typ 15 par trosor 10 strumpor
8 toppar, linnen, t-shirtar, 5 par jeans, 1 kjol, 1 par kortbyxor
1 klänning och 3 tjock/långärmade tröjor och 3 par skor????
FÖR 5 DAGAR????
Och det är bara klädväskan,  hahaha  :D


Nää fan, jag är hopplös på att packa med mig åthelvete för mycket,
men det är ju förvisso skönt med valmöjligheterna det ger  :D

Nu ska jag ta mig i kragen och fixa lite som sagt,
sen är det hej hej kudden som gäller, blir tidig uppstigning imorrn.
Ställer väl klockan på 5 så får vi se hur länge klåfingret trycker på
den derömda snoozen  :D
Men ju tidigare jag kommer iväg, desto fortare kommer jag fram,
vilket såklart betyder mer tid innan hemåtresan, ganska logiskt
eller hur, men likabra och förklara utifall, men vet ju aldrig :P



puss och gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du slutat blogga? Allt bra med dig? =)

2009-08-25 @ 10:47:45
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Absolut jag vet vad du menar, det finns välbehövliga pauser ibland! Jag har haft en på en månad ungefär och det var skönt, hade en del att få rätsida på. =)Har du börjat jobba igen efter semestern? har du lust och tid att träna något? Jag jobbar som vikarie,så jag har lätt att lägga in hur jag vill jobba nu. Tänkte om du ville köpa kort och så? =)

2009-08-25 @ 13:19:15
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men precis, det är fortfarande höga som gäller för mig. Har precis köpt ett årskort, så jag blir kvar där. =) Ja det är jätte härligt att simma, men akta dig för torsdag eftermiddagar, då har pensionärerna lagt inte turbon så simmar dom fort som fan! haha jag å Niklas var där en gång men sen gav vi upp hehe

2009-08-25 @ 21:47:31
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Söndag funkar kanon, ska du in på marknaden nåt? hörde rytken om att det är något sånt i helgen. Men har ingen aning om det stämmer. Ja jag jobbar faktiskt ganska mycket ute på mammas jobb (ett äldreboende) en hel del natt faktiskt. =) Bra betalt! ;)

2009-08-27 @ 15:56:58
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0