slöast

Det är nästan så jag känner mig onykter av
tröttheten som smugit sig på mig.
Jobbade till strax före 16 idag och nu sitter jag och funderar
på vad man ska hitta på, eller om man ens orkar hitta på nå :o
Känner mig mest bara trött och slö.

Hungrig börjar jag bli också, men vet inte vad jag är sugen på...
pizza skulle vara gott, det har jag dessutom inte ätit på några veckor.
Men å andra sidan käka jag från sibylla i söndags.....hmmm...
får inte bli för mycket flottmat nu när jag varit duktig med motion
och sådär.
På tal om motion så har det inte blitt så mycket av det på nån
vecka nu, började känna av mina jäkla knän igen.
Så typiskt, har inte känt av dom nå sen jag spelade
innebandy för ett x antal år sen  :(
Så nu när man varit ute å traskat som en galning så har man
väl lyckats med bedriften att överanstränga sig :(
Men man får väl komma på andra sätt att sina på fläsket,
jag kan ju cykla iallafall till dess att knäna fått vila lite.

Sen har jag fundera på en sak som jag ska kolla upp lite
mer om som ska vara en jäkla bra fettförbrännare  ;)
Lite dyrt, men det får la gå endå, jobbet betalar juh  :D


Nää nu ska jag fundera vidare på matbeslutet


ole dole doff..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0