tjofräs

pust, har nästan precis klivit in genom dörrn,
trött och lite småont i sidan av ryggen, hmm nedrans sprättpolle.

Åkte ut till stallet vid 2tiden men hamna uppe hos de eviga kortspelarna
ett litet tag tills jag försäkrat mig om att min mage inte skulle få ett
nytt frispel som den fick innan jag åkte hemifrån  :S
Blev en runda plump och lite fika innan jag gick ut till stallet och
börja dona.

Haha det går fortfarande att få på en sadel på hästskrället fastän
hon är lite väl "inbäddad"  :P
En stund nere i ridhuset och uteritt därefter, tror det var när vi var
ute och när hon, nån av gångerna muppa sig med sitt sprättande,
som jag gjorde nå med ryggen, kände det inte på en gång heller.
Väl tillbaka i stallet blev det tvättning för damen, innan hon fick gå
ut igen, då jag kom på att fan va kallt det är ute egentligen, 
usch typ 6 grader bara.........så det blev täcke på, och det finns det ju 
flera plus med, bl a så är hon ju ren imorrnbitti när jag kommer ut :P

Jaja nog om mitt horseshit nu  :P
Men har inte gjort så mycket annat idag så har inte så mycket annat
att skriva om heller   haha
Eller ja, var ju in till E-L och dom en sväng också och surra lite
skit innan jag for hemåt.

Nu ska jag ta en liten nattmacka för att kompensera min glömska
som gjort att jag fortfarande inte ätit middag än  :O
Inte bra, men men......ska nog göra mig en onyttig toast och lite
varm chocklad till det,  mums!


Hööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0