ett ytterst litet plus i kanten ändå

som en liten fortsättning till det förra bitska
inlägget kan jag ju säga som såhär:


var tillbaka till kronholmen idag eftersom jag fick
en ny tid igår.
Hade tid kl 9 och fick ju såklart vänta även idag,
hon var nästan kvart över när han öppna dörrn och ropa in mig.
Tror han kan ha haft telefontid med nån och att det var därför
han var sen idag, okej säger jag om det, men igår var INTE OKEJ!
Iallafall så babblades det ett tag, men sen kom det som gav
honom dagen lilla lilla miniatyr plus,  han ringde nämligen
till kirurgmottagningen och fixade en tid till mig på måndag!!!
Inte för operation såklart MEN hjälp till ett avsevärt stort 
steg närmare än att få vänta 3 månader.
Jag ska till sjukhuset här i stan redan på måndag och prata
med nån......hmmm....överläkare tror jag det var, sen kanske
hon kan hjälpa mig att få en tid lite fortare när hon får höra
vilka besvär man har, och hur ofta det är.
Känns jäkligt bra just nu iallfall måste jag säga,
fick ju ny medicin utskriven med, så nu kanske man kan klara
av att överleva den lilla semestern med humöret i behåll
om man slipper ha ont.
Och vet ni.....JAG SKA HA EN KEBABPIZZA NÄR JAG KOMMER NER!!!  
en fet kebebpizza med mellansåås, mohahahahaha,
ja skiter totalt i hur ont den ger mig,  får väl ta lite morfin i
stjärten och sen gå å lägga mig  =)


och apropå stjärt......så ska jag lyfta på min feta och ta tag
i en del av saker och ting härhemma som måste göras,
sen är det jättefint ute så får se om man tar en liten promenad!

TJING!!


Kommentarer
Postat av: äki

skit bra! :)

Jag ser verkligen fram imot att du kommer ner hit :) vi måste ses fler ggr än en bara.. kan även komma till sura! puss puss

2009-03-17 @ 20:38:44
URL: http://knasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0