friddellifredag


Jahopp, fredag idag och jag jobbar såklart hela långa dagen.
Just nu är jag dock hemma, dom har "hemligt möte" inne hos
K så jag blev "utslängd".   Jäkla fjantar, som om jag hade försökt
tjuvlyssna om jag suttit i assistensrummet med dörrn stängd
Börjar blir riktigt less på att det hela tiden utnyttjas att jag bor
när jobbet, alldeles FÖR nära tycker jag, så hon får gärna
flytta, eller helt enkelt sluta upp och inkräkta på min lediga tid!

Vi ska tydligen på nån jäkla seans ikväll ! 
Känner mig måttligt road, inte direkt nå fredagsnöje
jag ens skulle överväga att gå på om det inte vore
för att jag jobba.
Men men kanske blir kul, är man som jag, väldigt skeptisk
till sånt där övernaturligt hokus pokus, så skulle det vara
kul om dom på nått sätt skulle kunna chocka på nå vis 
Annars kan man ju alltid skratta åt det hela efteråt och på
så vis kunna få en kul kväll ändå, mohahaha.
Jag är och förblir skeptisk tills nån bevisar mig motsatsen
att seanser och sånt bara är olika sätt att plantera saker
i huvuden på folk och lura av dom pengar!!

Nää nu ska jag dona lite och vänta på att tokfan ringer så jag får
gå tillbaka till jobbet.........nu låter det kanske som om jag älskar
mitt jobb och bara längtar att få gå tillbaka, men så är inte fallet,
utan det är helt enkelt så att min matlåda ligger i hennes kyl
och jag börjar bli skapligt jävla vrålhungrig.
Jag men jag är ju hemma, det är väl bara äta nå annat, kanske ni tänker?
Nää fan heller, har man en sån god matlåda som ligger och väntar på en
så nog fan står man ut och vänta ett litet tag till
Det blir, kyckling med cullysåås å liiiiiiiiiiis, och goddammit  va go såsen blev


Heipä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0