missnöje saknad efterlysning

Just nu ser jag inte så mycket positivt med min
vardag, eller mitt liv för den delen.

Vad gör man liksom, jobbar och när man inte
gör det så sitter man på fetarslet och tycker synd
om sig själv, just nu mestadels över att livet liksom
känns lite pausat pga den här satans gallstenen.
Jag kan inte äta vad jag vill utan att få helvetes ont
och inte riktigt dricka vad jag vill heller.

Och åh vad jag saknar mina vänner neråt och famlijen.
Men jag har ju hela 10 dagar där nere att se fram
emot om några veckor, för då tar jag mitt pick och pack
och flyr norrland för ett tag.

Som jag längtar!!

Imorrn börjar min pissvecka på jobbet, den veckan på
schemat som är jobbigast.

Jobbar 07-16 mån och tis, 16-07 på ons, ledig tors, fre
och sen helveteshelgen när det känns om man inte
är nån annanstans än på jobbet, 8-22 både lör och sön.
ME DON'T LIKE!


Jag vill även passa på att efterlysa min energi, vart är
den?? Jag vill ha den tillbaka!! 
Belöning utfärdas till den som kan hjälpa mig att få
tillbaka den.
Jag behöver den, min omgivning behöver den, men
framförallt,  min lägenhet behöver den, för den ser ut
som crap just nu!


Kommentarer
Postat av: Mia

ja han sa de när vi va in där.. MORR! onödigt, de kommer inte heller gå runt ju..

2009-03-02 @ 10:48:37
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0