SÅ grrrrrrrrrrrym!!!!!!!!

SE. . . . . . . . . . LYSSNA. . . . . . . . . .OCH NJUUUT!!




Hur fan kan man va så bra!!??
Blir så jävla avis, vill också kunna spela juh!
Men tyvärr måste jag erkänna att med mina
taffliga fingrar så känns det som en omöjlighet.
Lärde mig lilla snigel en gång i tiden hahaha,
men den har jag glömt bort nu, sen kan man väl
de där första klinken på metallicas, nothing else matters

Fast gissa om jag lätt skulle nöja mig med en het karl
som kunde spela för mig, big turn on för sussi kan ja säga 
hahahaha,  me löööööööv guitar playing boys!!
Skulle kunna sitta och lyssna på akustiska gitarrtoner
en hel dag


I Have A Dream     ------------     

hihi     natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0