tiiiiisdag å sola skiner!

underbart med sola som skiner idag, me like!
Ska snart äta lite lunch sen ska jag åka iväg,
och upp, och innanför dalgränsen  =)
Ska till min Friiida såklart!!

Resan ner i torsdags gick bra kan jag meddela
till den som nu kanske skulle bryr sig.
Blev så jäkla trött på all mötande trafik bara,
vafan gör man ute sent på en torsdagskväll
mitt ute i skogen liksom (mellan valbo och sala) ??
Tradare slipper man ju aldrig undan, men alla dessa
personbilar som också skulle ut och trängas,
dom kunde ha stannat hemma enligt mig.

I helgen bjöds det på kalajs inne i wästerås hos Äki,
skitkul fest med kalastrevligt folk, som senare
gorde sällskap ner på stan och krogen.
Efter dryglång kö var vi till slut inne på BMB.
Träffa på lite gammalt bekant folk därinne också, kul,
men lite läskigt, varför tänkar jag inte gå in på här å nu.
Blev bara väldigt disturbed kan jag ju säga !


Tack älskade Annika för en askul lördag, den roligaste på
länge!!  Å nu vet jag att jag kan svepa öööööööööl
utan att vara rädd för att få ont  =)   yeeeeay!!

Nu ska jag gå å göra mig iordning så jag kan åka direkt sen
när maten blitt klar å uppäten och ligger å gonar sig i maggen!

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: äki

va roligt att du hade roligt i lördas då :)

Jag har haft en hel-plugg-dag idag och är helt slut. va tvungen o ta en öl när jag kom hem från skolan för att varva ner.. hörs o störs

2009-03-31 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0