tuff morgondag!

Hej hopp!

Ledig imorrn men ändå inte kan man säga.
Måste kliva upp runt 8 sharp för att åka in till
stan och frissan där jag har tid 8.45
sen hem emellan, hämta lite saker,
fixa lite, sen plocka upp Heidi å hem till Mona för lunch kl 12
och vad nu Jonas (the boss) har planerat för annat trevlligt.
Efter det blir det fort hem igen, lämna av Heidi och sen
ner till birsta en vända, saker och ting ska inhandlas,
måste även in på hööks och byta tömmarna ja köpte till
moster, hon ville ju såklart gärna ha lädertömmarna istället,
så nu när jag ändå ska ner så byter ja dom på samma gång.
Seeeeen, hem fort som fan utan att införskaffa sig onödiga
böter, sett snuten lite titt som tätt nu så bäst man ser upp,
ut till svedje, lämna tömmarna och kusinernas spel och sen
hem till mormor och hämta henne och till sist HEM!
Pusta lite och packa det sista, får se hur jävla slut man
är, annars har jag även planerat en ev färgförändring i skallen
också innan det är nannadags.

Shit, varför gör man såhär mot sig själv?
Man är sån jävla optimist att man tror att man LUGNT
kommer hinna allt, men icke, jag vet hur det blir.
Kommer avsluta morogndagen, om jag har tur, vid den här tiden,
och kommer då vara helt slut och totalt sönderstressad.

Men SEN, på tors......då är det jobb till senast kl 16,
sen ska allt kastas in i bilen och så är det full fart neråt!!

Nu ska jag krypa i säng iallfall, det blir en lååååååååååång
morgondag har jag en känsla av.


Natti natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0