detgårbranu!

Jahaja det var fjärde gången den här veckan som jag
har varit duktig och rört på fläsket  :)  Blev en timme idag oxå.
Så jäkla skönt och motivationen har aldrig varit högre :D
Blir till å bränna lite på söndag också, 5 är ju fler än 4 :P
Och fler är juh oftast bättre, hihi

Imorrn blir jag juh på jobbet hela dagen,
känner ångesten kryper längst ryggraden,
men det blir väl bara till å härda ut som vanligt det.
Synd bara på att förstöra en bra helg som denna,
med jobb och dessutom det där jäkla kyrkskiten på kvällen.
Det är nog det sist nämnda som sprider ångesten,
känner mig inte alls bekväm med sånt där trams.
Eller egentligen är det ju nån gubbe som ska spela som hon vill se/höra,
alltså är det en typ av konsert, som håll i just kyrkan.
Men men................NOG om det för guds skull!!


Naj nu ska jag ta och svepa ett stort glas vatten sen blire
varma sköna gossiga sängen och boken i högsta hugg.



Hejhojhopp

Kommentarer
Postat av: malin

Hej :) tack för din kommentar, skönt att höra alltihop =) Jag vet ju precis hur din kompis känner det. Inte speciellt kul. Men som du säger, kläder och sånt passar ju :) Ser att du är härnösandsbo, jag oxå. Ha en trevlig helg =) kram!

2009-05-16 @ 10:00:51
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0