detta måste vara bland de sämsta köp jag någonsin gjort

var in på expert nyss och köpte ett par högtalare till datorn,
han sa att det skulle vara bra ljud i dom
och rekomenderade dessa över ett par andra
som var 200 spänn dyrare.

okej tänkte jag, förstog väl att det inte skulle vara vrålljud
i dom men va fan det här är ju löjligt.
svinförbannad blir jag dessutom när jag inser att jag
inte fått med nå kvitto!!!

sökte på google efter dessa högtalare och får upp en
sida där det står hama högtalare as-60 för ipod mp3,
men va fan jag sa ju att det skulle vara till en dator!!!

DET ÄR BÄTTRE LJUD I MIN JÄVLA MOBIL!!
Och även bättre med datorns egna högtalare,
det säger väl en hel del det?!

Nej FAAN va arg å besviken jag är  :mad:



Aja nu ska jag iaf dra iväg till Heidi, ska in på coop
och handla grillmat, så ska vi väl hitta på nå kul sen.

Tur man inte är lättirriterad  ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0