do you believe in magic?



Orkar inte skriva så mycket egentligen just nu.

Har traskat så mycket idag så det värker i bena,
och så jag är jäääkligt trött må jag säga.
Sen ska jag upp tidigt imorrn, börjar jobba kl 7.


Men en sak måste jag ju bara berätta om....
ikväll fick jag möjligheten att få följa med och kika på
Joe Labero's show här inne i lilla härnösand,
där det annars sällan händer så mycket.

Det var en söt vän som hade några biljetter uppskrivna
på gästlistan, så vi fick gå in gratis och fick inte
alltför tokiga plaster heller  :D
Så otroligt tacksam för att hon ringde och fråga mig
om jag ville följa med.

Måste erkänna att tanken inte ens slagit mig om att gå å
köpa biljetter och gå å se honom,  man är väl för snål antar jag  :S

Men nu när jag sett showen så kan jag inte mer än säga som så:

att gillar ni Labero, eller trolleri över lag, så kan jag varmt
rekomendera att gå och kika!!
Tror jag kommer ha träningsverk i mag(skratt)musklerna imorrn  :D

I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖV  JOE LABERO, HE'S THA MAN, FUCK SLATAN!  :P


Nu är det natti natti för mig, dagen blir lång imorrn....
jobba till halv fem, sen in till stan, klöver och coop
måste få varsitt besök.
Sen hem och dumpa sakerna, sen antingen äta först och stallet sen,
eller så blire tvärtom.

Blir utmattad bara jag läser mina egna ord  :S



gonatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0