en jobbig jävla dag!!

Ja, för det första så har det varit pissväder typ hela dagen!
För det andra så har jag suttit och bråka med den här
jävla muppdatorn (eller ja det är windows vista som är cp)
och programet till min videokamera i flera timmar.
Det går inte att installera programet för att det inte är
kompatibelt med f*tt-vista, så jag fick ladda ner nå annat crap,
som det stod att man skulle göra, men det funkar likförbannat inte!!!
Och jag har även provat installera på gammeldatorn, som har XP,
men det är samma sak där, datorn hittar inte kameran.
FAAAAAN va irriterad och förbannad jag blir!!!

Ja nu hade man nyss lugnat ner sig, eftersom jag gav upp
dator/kamera-problemet för nån timme sen.
Sen så ringer mamma och säger att hon precis fått skjutsa
in pappa till akuten,  vätska i lungsäcken, mer får jag förhoppnigsvis
veta under morgondagen.




Kan den här dagen bli värre??  just give it to me då för fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0