exhausted


känner mig helt utmattad, utpumpad på energi.

Tror det är bara för att de senaste dagarna har varit
så späckade och att jävla pollenskiten vägrar låta
mig vara ifred trots att jag krigar emot med både
piller, nässpray och ögondroppar  :(

Var ute och gick med Surprice häromdagen,
hon var så lugn så jag hittade ett ställe där
jag kunde stå och hoppa uppifrån, och vips
så blev det en liten barbackatur  :)
Men det blev bara en liten bit då jag varken hade
rätt byxor på mig eller nå hjälm, och det kan ju vara
smart att ha på en sprättfia som henne.

Ska ju ta hand om den lilla tokan i sommar,
men idag konstatera vi att hon är halt på ett framben.
Får se om det bokas nån tid nere på kliniken så man
får konstatera vad det är, för nu har det ju varit mycket med
henne på senaste känns det som.

Ja iallafall, börjar jobba nu om 40 minuter så det är väl
dags att börja förbereda för det.
Helst skulle jag vilja gå å lägga mig å sova, är så jäkla trött,
men får väl fixa lite kaffe och slurka i mig.

Har förresten kört igång med en detoxkur nu, men det är
ju löjligt va man får pissa hela tiden.
Först dricka en liter med detox och så helst dricka 2 liter
vatten om dagen på det.........huscha.....mysche pissa blire!


Nää kaffe och göra sig iordning vare jag sa va?

Hejj hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0