Fredag


härligt med en ledig dag idag, då gårdagen blev
lång, utdragen och mest bara jobbig.

Kom nyss på den brilljanta idén att jag kunde ta
cykeln in till stan........måste köpa kattmat, meeeeeeen.....
sen kom jag på att det nog var den mest osmarta
idén på länge......cykla dit går ju hur bra som helst,
men cykla hem.......med en 10 kilos säck kattmat......
öööh.....nääää....skulle inte tro det.

Dessutom behöver jag åka förbi expert också å kolla
om jag kan lämna tillbaka de där kassa jävla skithögtalarna,
fast förpackningen är öppnad.


Nää nu har jag tvättstugan om 5 minuter så det är bäst man
går å förbereder jättehögen med tvätt och kilar iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0