fuktig på kroppen och öm i baken

suck å stön!
Nu är man helt slut.........har trampa runt samma
runda som vi bajka igår, fast i lite högre tempo å utan pauser  :P
Svettig är man å ont i arslet har man, jäkla hårda sadel.

Rundan är lite över milen lång och det är mycket
backe upp å backe ner, så det är nå fruktansvärt
skönt efteråt när man tänker på vad det gör för
rumpa å lår 


              
                            




Nu ska jag kasta mig in i duschen och sen bänka
mig i soffan lagom till D.H börjar och efter det är
det gosa med kudden som gäller då det är uppstigning
kl 6 imorrnbitti och sen jobba.

Hööööööörs 

Kommentarer
Postat av: teres

Vad duktig du är tjejen. känner mig lite stolt jag oxå. massade mig till springspåret och det var intervall träning. Jag tror fan jag är synsk. så fort jag klev ut i spåret så började det regna. sucka..

2009-05-13 @ 13:02:54
URL: http://teresk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0