hahaha, tydligen kan man gå miste om mycket....


ja om man inte sitter bänkad och glor på tv4 och talang 2009 
på fredagkvällarna, så finns det uppenbarligen mycket man
kan gå miste om.

Jag har vid ytters få tillfällen kollat på programet, och då när
jag kollat så har det varit när jag jobbat.

Men nu hitta jag ett underbart kilpp som omedelbart gav mig
satans ont i magen, skrattta så jag höll på att döööö!

Men en sak undrar jag över och det är, hur i helvete kommer man
på idén till detta???  
Ja dom lär ju inte vara homofober iallafall     

Vad tycker ni??






Tänk om man kunde få karlarna att köra knäckebrödsdansen på krogen   :D
Så man får lite pre information så att säga  :P

Kommentarer
Postat av: Mia

HAAHAA stackars jävel längst fram säger jag!!

2009-05-24 @ 00:49:38
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0