motsatsen till fram + motsatsen till tom!

Jepp bakfull, precis vad man är idag, som ett as.
Det blev en krogrunda i sundsvall igår....hmm......med
lite för mycket av det goda tydligen.
Jag som tyckte att det gick så bra, kändes lagom,
å så bara, pangboomtjoff så smäller det till och en
packad sussi sitter med påse i knät på vägen hem, *suck*
Varför kan man inte ha nå inbyggt varningssystem i kroppen
som säger till INNAN det går åt fanders?

Nu har jag nästan nyss kommit hem, blev kvar hos Heidi inatt.
Sen har jag varit alldeles för instabil för att kunna ta mig hem
förrän typ nyss, eller ja.......vet förstås fortfarande inte om det
är så stabilt men hemma är jag iallafall.

Nu ska jag ta och duscha av mig bakfyllan och försöka
piggna till lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0