nice


har nyss smällt i mig en ÿber god pastasallad,
baguette och till det ett stort glas isvatten.

Helt underbart att fylla på med lite energi när man nyss har varit
ute på turbopromenad, hela 14 kilometer blev det idag   :thumbup:

Började verkligen känna att det var på håret sista biten hem,
att jag ens orkade stå på benen :D  å hungrig som en varg var jag,
nästintill så jag börja känna mig lite yr.
Så det satt verkligen inte helt fel med lite käk nu.

Nu ska jag snabbdamsugan en runda här hemma så
inte damråttorna kommer till liv och käkar upp mina
katter och börjar gnaga på mig inatt.
Sen blir det till å ta en mycket välbehövlig dusch för att sedan
först dra iväg och kika lite och heja på kusin och hennes 
fotbollslag som har match idag här ute i ä-bro.
Hinner tyvärr inte kolla klart på hela för sen ska jag iväg
hem till Heidi, där det ska blir kryddparty för hela slanten.
Fan vilken tur va har med vädret idag :)  Kalasfint å varmt!

Passar juh både bra för megalånga och jobbiga promenader,
fotbollsmatcher och krydd/grillparty  :)


Hööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0