tvätta...........check!

ja nu var man klar med tvättstugan iallafall.
Å in till stan en vända har jag hunnit med oxå,
dock med bil  :P
Köpte kattmat å så lämna jag tillbaka högtalarna,
och så har jag varit bort till blomsteraffärn här ute
och kassera mina blomstercheckar.
Köpte en av mina absoluta favoritblommor,
ännu en orkidé  :D
Nu ska jag verkligen göra allt enligt orkidé-lagen
för att dels hålla den här vid liv, och dels för att
återuppliva mina andra och få dom att blomma om.
Jag köpte till och med orkidénäring, så nu jäklar...!


Ja nu ska jag iallafall ut å hurta lite, lär inte bli nå
rajtantajtan för min del ikväll iallafall eftersom jag
ska jobba imorrn......skulle ju egentligen varit ledig,
men tog på mig extra, och nu är det så man ångrar sig  :(
Kommer missa eurovision bara för att hon ska ner
till sundsvall, till deras jävla pingstkyrka och lyssna
på nå jäkla skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!
Fan va less jag blir när jag tänker på det!!

Därför ska jag nu sluta tänka på det och drar ut
och hurt hurta istället  :P   :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0