underbara känsla!

Jag tror jag har hittat motivationen nu!
Allt bara funkar som jag vill, eller ja mycket av det iallafall.

Var ute på en powerwalk idag efter jobbet, 55 min på
en 6 km lång, backig runda,   bra eller dåligt?
Ja för mig lär det vara bra iallafall, med min för närvarande
kassa kondis, lyckades kläma in lite joggande ibland också.

Känner mig hur som helst kanonnöjd, lyckades juh hålla igång
joggen i flera minuter innan jag fick sakta ner för att undvika
platt fall i backen

Ska verkligen försöka hålla i det här nu,
nu när man ändå har kommit igång med det ena,
och håller på att avsluta det andra.

Kombinationen måste ju ge resultat?!!

Imorrn blir det iallafall en vilodag, då jag jobbar 7-23 så
känns det som om det blir lite tajt att försöka klämma
in nå motion då, så det blir nytt pass på fredag igen :thumbup:

Aja.........nu ska ja gå och slänga in de färdiga matlådorna i kylen,
borsta gaddarna och sen krypa ner i sängen å glo på film innan
jag drar ner rullgardin för ögonen.......arbetsdagen imorgon har juh
lika tidig start som imorse, och sträcker sig till skillnad från idag,
över hela dagen, fram till kvällen och klockslaget 23, om jag inte har
tur å får gå hem lite tidigare.

Men men, kommer nog plocka med mig datorn till jobbet imorrn,
så jag hinner säkert med att plita ner lite oviktigt då också :D



Höööööööööörs

Kommentarer
Postat av: äki

skönt med motion..

Jag har börjat med inlineshokki med bara grabbar. haha. jaa jag va sämst men jag gjorde ett mål ialf :) Så i ondas va jag o åkte inlines, fyfan va jobbig!!

2009-05-15 @ 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0