är det dags kanske....

att nanna kudden tro?
Bara för att man är ledig imorrn så behöver man
ju inte vara vaken hela natten, eller ja klockan är
ju inte såååå mycket ändå :)
Är man nattmänniska så är man.


Iaf är det fixat, både däckbytet och kontorsbesöket,
så jag är nöjd med att dagens planer äntligen
blev genomförda och inte uppskjutna ännu mer.
Sen var jag ut till stallet och fick dämpa min "gurk"abstinens :)
Myyyys, äntligen är hon kry igen, så igångsättning sker
inom en snar framtid, blir skritt i en månad eller två,
men bara hon är pigg och inte har ont så är jag nöjd.
Vi ska ut och ta en promenad imorgon :)


Men innan något annat görs så har jag en till bilrelaterad sak jag
ska göra imorgon, datumet till ära, inget jag ser fram emot :s

can you guess what it is?


Säger bara att om nån skulle hålla en tumme eller två
för mig så skulle ju det vara högt uppskattat.


Nej nu ska jag kika på criminal minds, och efter det......

ja, DÅ ska jag iallafall krypa i säng.


N.A.T.T.I.N.A.T.T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0