everything suddenly fades to gray

Tycker inte om när saker går från
enkla ting till de mest komplicerade :(

Varför krångla till saker som redan är bra från början??
Nää dilemman är inga roliga saker *suck*


Jobbdag imorrn så jag ska väl snart iallafall förbereda
för sängens ljuva lugn.
Får sluta kl 18 istället för 22 så det känns jäkla bra,
speciellt när det är fullt betalt ändå.
Jobbar även söndag men då lär det bli ordinarie tid, 9-22.

Vill bara få den här helgen överstökad då jag tycker att
det är väldigt jobbiga pass, i synnerhet om dagarna är
händelselösa, vilket dom ofta, men inte jämnt, är.
Allt går ju som i slowmotion, och bara sitta och rulla tummarna
är inte riktigt min grej, blir så jäkla rastlös.
Har läst ut min bok dessutom så nu måste jag hitta nån annan
bra, och jag vet inte riktigt om jag har nån hemma som passar
som läsa-på-jobbet-bok?!
För ja, det kan inte vara vilken sorts bok som helst,
det får tex. inte vara en bok som är invecklad att läsa, där man
måste koncentrera sig mycket, för man blir ju avbryten ganska
ofta ändå, och då blir det ganska drygt med en bok av det slaget.
Nej, en lättsam, roande bok, gärna en sån där som man sitter och
fnittrar för sig själv när man läser :) 
Så man iallafall får skratta EN gång under dagens lopp :P


haha nej nu ska jag ta och avsluta det här,

Höööörs  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0