Förbjuda tidiga morgnar!

Ja alltså varför inte? Speciellt arbetsdagar! Inför att arbetsdagen tidigast får börja kl 9 :) Fasen va underbart det vore då, drömma kan man ju få göra :) Det spelar ju liksom ingen roll om jag går och lägger mig kl 20 dagen innan, när larmet börja tjuta, som imorse, vill jag bara kasta skiten i väggen, riktigt aptrött var/är jag! Sen spelar det ingen roll vad jag gör, dricka litervis med kaffe gör mig bara pissnödig mer än pigg, redbull och andra saker som kanske funkar på många andra biter inte det minsta lilla på mig :s Så nu är man, oasett om man går, står eller sitter, som en kringvandrande zombie på jobbet. Humöret är inte precis på topp, skulle man kunna uttrycka det. Och det är BARA 6,5 timmar kvar till jag slutar, lovely......NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0